Traitement en cours...
Fermer la notification

Le saviez-vous ?

SIDE a travaillé avec ses fournisseurs pour rendre ses colis respectueux de l'environnement.
Fini le plastique !
Le ruban adhésif qui sécurise la fermeture de nos colis et les chips de calage qui immobilisent les livres dans les cartons sont en matériaux recyclables et biodégradables.

Afficher la notification

Designing brands

Gestalten, Gestalten, Depicolzuane Mario
Date de parution 26/10/2023
EAN: 9783967041224
Disponibilité Disponible chez l'éditeur
Designing Brands serves as a definitive guide for creating meaningful, elegant and timeless brand identities. Chapters on Discovery, Direction, Typography, Photography, Illustration, Design, Digital Physical provide an insightful step-by-step approac... Voir la description complète
Nom d'attributValeur d'attribut
Common books attribute
ÉditeurDGV
Nombre de pages240
Langue du livreAnglais
AuteurGestalten, Gestalten, Depicolzuane Mario
FormatPaperback / softback
Type de produitLivre
Date de parution26/10/2023
Poids14 g
Dimensions (épaisseur x largeur x hauteur)3,20 x 21,50 x 26,50 cm
A collaborative approach to creating meaningful brand identities
Designing Brands serves as a definitive guide for creating meaningful, elegant and timeless brand identities. Chapters on Discovery, Direction, Typography, Photography, Illustration, Design, Digital Physical provide an insightful step-by-step approach on how to develop the various visual elements that define a contemporary brand in various media, channels, and activations. Through the expert eyes of Mario Depicolzuane and a close-knit community of industry-leading designers, creative directors, and tastemakers, the book will explain how to develop a brand's world and to design with grace, rationality, thoughtfulness, and intuition.