Traitement en cours...
Fermer la notification

Toutes nos lignes téléphoniques...

sont actuellement en dérangement du fait de l'opérateur (SFR), qui nous dit mettre tout en œuvre pour rétablir la situation dans les plus brefs délais mais jusqu'ici n'a pas réussi à le faire.
Nous restons cependant à votre disposition par d'autres moyens pour vous informer.
Si vous souhaitez connaître les dates estimées d’expédition des titres que vous avez commandés, pensez à simplement consulter le détail de vos commandes sur side.fr.
Si vous avez besoin d’une autre information, vous pouvez, selon votre urgence, écrire à notre service clients à france@side.fr ou appeler directement votre représentant ou appeler le 06 34 54 96 63, le numéro d'urgence temporaire que nous avons mis en place en attendant de retrouver notre accueil téléphonique habituel.

Afficher la notification

Summary: Guerrilla Marketing Excellence

BusinessNews Publishing
Date de parution 14/09/2016
EAN: 9782511047965
Disponibilité Disponible chez l'éditeur
The must-read summary of Jay Conrad Levinson's book: "Guerrilla Marketing Excellence: The Fifty Golden Rules for Business Success".This complete summary of the ideas from Jay Conrad Levinson's book "Guerrilla Marketing Excellence" shows that marketin... Voir la description complète
Nom d'attributValeur d'attribut
Common books attribute
ÉditeurBUSI BOOK SUM
Nombre de pages38
Langue du livreAnglais
AuteurBusinessNews Publishing
FormatPaperback / softback
Type de produitLivre
Date de parution14/09/2016
Poids49 g
Dimensions (épaisseur x largeur x hauteur)0,30 x 12,00 x 18,00 cm
Review and Analysis of Levinson's Book
The must-read summary of Jay Conrad Levinson's book: "Guerrilla Marketing Excellence: The Fifty Golden Rules for Business Success".This complete summary of the ideas from Jay Conrad Levinson's book "Guerrilla Marketing Excellence" shows that marketing guerrillas use common sense and knowledge to develop cost-effective marketing programs and strategies. By using their resources efficiently, guerrillas can be as effective as competitors with many times the resources and size. This summary presents the fifty golden rules for business success. Together, the rules give an insight into how marketing can be effective for any business of any size. According to the author, marketing is the single most critical activity, and the key to future success or failure. Without effective marketing, any company will wither and fail. By contrast, companies which develop excellent marketing programs grow, prosper and expand. In this powerful book, the author demonstrates that marketing holds the key to business success. Added-value of this summary: • Save time• Understand key concepts• Increase your business knowledge To learn more, read "Guerrilla Marketing Excellence" and discover valuable marketing strategies and a good road map for companies that want to thrive in today's competitive climate.