Traitement en cours...
Fermer la notification

Toutes nos lignes téléphoniques...

sont actuellement en dérangement du fait de l'opérateur (SFR), qui nous dit mettre tout en œuvre pour rétablir la situation dans les plus brefs délais mais jusqu'ici n'a pas réussi à le faire.
Nous restons cependant à votre disposition par d'autres moyens pour vous informer.
Si vous souhaitez connaître les dates estimées d’expédition des titres que vous avez commandés, pensez à simplement consulter le détail de vos commandes sur side.fr.
Si vous avez besoin d’une autre information, vous pouvez, selon votre urgence, écrire à notre service clients à france@side.fr ou appeler directement votre représentant ou appeler le 06 34 54 96 63, le numéro d'urgence temporaire que nous avons mis en place en attendant de retrouver notre accueil téléphonique habituel.

Afficher la notification

Summary: Best Practices

BusinessNews Publishing
Date de parution 09/09/2016
EAN: 9782511046869
Disponibilité Disponible chez l'éditeur
The must-read summary of Robert Hiebeler, Thomas Kelly and Charles Ketteman's book: "Best Practices: Building Your Business With Customer-Focused Solutions".This complete summary of the ideas from Robert Hiebeler, Thomas Kelly and Charles Ketteman's ... Voir la description complète
Nom d'attributValeur d'attribut
Common books attribute
ÉditeurBUSI BOOK SUM
Nombre de pages42
Langue du livreAnglais
AuteurBusinessNews Publishing
FormatPaperback / softback
Type de produitLivre
Date de parution09/09/2016
Poids53 g
Dimensions (épaisseur x largeur x hauteur)0,30 x 12,00 x 18,00 cm
Review and Analysis of Hiebeler, Kelly and Ketteman's Book
The must-read summary of Robert Hiebeler, Thomas Kelly and Charles Ketteman's book: "Best Practices: Building Your Business With Customer-Focused Solutions".This complete summary of the ideas from Robert Hiebeler, Thomas Kelly and Charles Ketteman's book "Best Practices" shows a research project to identify specifically what world-class companies do better than anyone else. Six business processes were identified and labeled ''best practices" because they represent the optimum way for companies to achieve extraordinary results. Taken together, these six business processes combine in a total commitment to and focus on the customer. Best-practice companies vigorously attempt to understand markets, form close associations with customers, design, market and deliver products that customers want. In the process, best-practice companies provide unequaled levels of service to their customers. When everything in the company is focused on learning and responding to what the customer wants, world-class performance can be achieved.Added-value of this summary: • Save time• Understand the key concepts • Increase your business knowledge To learn more, read "Best Practices" and learn from the best companies.