Traitement en cours...
Fermer la notification

Toutes nos lignes téléphoniques...

sont actuellement en dérangement du fait de l'opérateur (SFR), qui nous dit mettre tout en œuvre pour rétablir la situation dans les plus brefs délais mais jusqu'ici n'a pas réussi à le faire.
Nous restons cependant à votre disposition par d'autres moyens pour vous informer.
Si vous souhaitez connaître les dates estimées d’expédition des titres que vous avez commandés, pensez à simplement consulter le détail de vos commandes sur side.fr.
Si vous avez besoin d’une autre information, vous pouvez, selon votre urgence, écrire à notre service clients à france@side.fr ou appeler directement votre représentant ou appeler le 06 34 54 96 63, le numéro d'urgence temporaire que nous avons mis en place en attendant de retrouver notre accueil téléphonique habituel.

Afficher la notification

Summary: Becoming a Category of One

BusinessNews Publishing
Date de parution 09/09/2016
EAN: 9782511046845
Disponibilité Disponible chez l'éditeur
The must-read summary of Joe Calloway's book: "Becoming a Category of One: How Extraordinary Companies Transcend Commodity and Defy Comparison".This complete summary of the ideas from Joe Calloway's book "Becoming a Category of One" shows that instea... Voir la description complète
Nom d'attributValeur d'attribut
Common books attribute
ÉditeurBUSI BOOK SUM
Nombre de pages46
Langue du livreAnglais
AuteurBusinessNews Publishing
FormatPaperback / softback
Type de produitLivre
Date de parution09/09/2016
Poids57 g
Dimensions (épaisseur x largeur x hauteur)0,30 x 12,00 x 18,00 cm
Review and Analysis of Calloway's Book
The must-read summary of Joe Calloway's book: "Becoming a Category of One: How Extraordinary Companies Transcend Commodity and Defy Comparison".This complete summary of the ideas from Joe Calloway's book "Becoming a Category of One" shows that instead of aspiring to lead your product category, you should create a new category and be the only one in it. That's the goal of true business differentiation. The very best way to win and keep customers today is to create compelling customer experiences. If you can do that, you place your company beyond the reach of price wars and into the realm of genuine competitive advantage. The goal, therefore, is to become extraordinary - to become a Category-of-One company by doing what no one else does. This is the only rational way you can lift your company out of the commodity trap and into the ranks of the high achievers. Don't just try and compete in your industry - create and dominate your own unique business category.Added-value of this summary: • Save time • Understand the key concepts • Increase your business knowledge To learn more, read "Becoming a Category of One" and excel in business differentiation.