Traitement en cours...
Fermer la notification

Toutes nos lignes téléphoniques...

sont actuellement en dérangement du fait de l'opérateur (SFR), qui nous dit mettre tout en œuvre pour rétablir la situation dans les plus brefs délais mais jusqu'ici n'a pas réussi à le faire.
Nous restons cependant à votre disposition par d'autres moyens pour vous informer.
Si vous souhaitez connaître les dates estimées d’expédition des titres que vous avez commandés, pensez à simplement consulter le détail de vos commandes sur side.fr.
Si vous avez besoin d’une autre information, vous pouvez, selon votre urgence, écrire à notre service clients à france@side.fr ou appeler directement votre représentant ou appeler le 06 34 54 96 63, le numéro d'urgence temporaire que nous avons mis en place en attendant de retrouver notre accueil téléphonique habituel.

Afficher la notification

Extramural English Activities and Individual Learner Differences

Fajt Balazs
Date de parution 05/09/2024
EAN: 9782336405131
Disponibilité Disponible chez l'éditeur
In an era where the ubiquity of the English language intersects seamlessly with global entertainment, today’s youth naturally absorb the language while engaging in leisure activities. Delving beyond conventional pedagogical boundaries, this book illu... Voir la description complète
Nom d'attributValeur d'attribut
Common books attribute
ÉditeurL'HARMATTAN
Nombre de pages188
Langue du livreAnglais
AuteurFajt Balazs
FormatPaperback / softback
Type de produitLivre
Date de parution05/09/2024
Poids291 g
Dimensions (épaisseur x largeur x hauteur)1,00 x 15,50 x 24,00 cm
A case of Hungary
In an era where the ubiquity of the English language intersects seamlessly with global entertainment, today’s youth naturally absorb the language while engaging in leisure activities. Delving beyond conventional pedagogical boundaries, this book illuminates how extramural activities, from cinematic experiences to digital gaming, can be exploited as resources for learning English. Employing a rigorous empirical framework, the present research project uncovers evidence that learners who engage in extramural English activities demonstrate higher English learning motivation, reduced English speaking anxiety, and enhanced willingness to communicate in English. Written for language professionals and researchers, this synthesis of empirical results aims to enrich the discourse on English as a Foreign Language learning and teaching. By unravelling the relationship between leisure, motivation, and individual learner differences in general, this book aims to provide readers with important research findings relevant in current foreign language education.