Traitement en cours...
Fermer la notification

Toutes nos lignes téléphoniques...

sont actuellement en dérangement du fait de l'opérateur (SFR), qui nous dit mettre tout en œuvre pour rétablir la situation dans les plus brefs délais mais jusqu'ici n'a pas réussi à le faire.
Nous restons cependant à votre disposition par d'autres moyens pour vous informer.
Si vous souhaitez connaître les dates estimées d’expédition des titres que vous avez commandés, pensez à simplement consulter le détail de vos commandes sur side.fr.
Si vous avez besoin d’une autre information, vous pouvez, selon votre urgence, écrire à notre service clients à france@side.fr ou appeler directement votre représentant ou appeler le 06 34 54 96 63, le numéro d'urgence temporaire que nous avons mis en place en attendant de retrouver notre accueil téléphonique habituel.

Afficher la notification

Kunié Sugiura

O'Toole Erin
Date de parution 01/03/2025
EAN: 9781915743817
Disponibilité Disponible chez l'éditeur
We may assume (as a principle) that photography (photographing) is objective and painting (rendering) is subjective. Usually an artist chooses either approach, but I choose a method that ties the two together, makes them parallel or combines them.’ K... Voir la description complète
Nom d'attributValeur d'attribut
Common books attribute
ÉditeurMACK BOOKS
Nombre de pages132
Langue du livreAnglais
AuteurO'Toole Erin
FormatPaperback / softback
Type de produitLivre
Date de parution01/03/2025
Poids-
Dimensions (épaisseur x largeur x hauteur)0,00 x 29,00 x 28,00 cm
We may assume (as a principle) that photography (photographing) is objective and painting (rendering) is subjective. Usually an artist chooses either approach, but I choose a method that ties the two together, makes them parallel or combines them.’ Kunié Sugiura From the beginning of her career in the mid-1960s, Kunié Sugiura has carved out a distinctive artistic practice which embraces unconventional photography techniques and multimedia expression. Sugiura’s manifold engagements with the mediums of photography, painting, and sculpture are brought together in this collection of her defining works, mapping the expansion of her dynamic practice spanning nearly six decades. Sugiura has consistently disrupted conventions of photography with new materials to generate multi-layered works. Her interests in corporeality, the natural world, and urban landscapes infuse her varied and experimental projects, which incorporate psychedelic and solarised imagery, photographs printed on canvas, photograms, and x-rays. Echoing her identity as a Japanese person living most of her life in New York City, her heterogenous work forms a generative exploration of hybrid forms which rebukes singular definition. With an essay by editor Erin O’Toole