Treatment in progress...
Close notification

Did you know that ?

SIDE has worked with its suppliers to make our parcels environmentally friendly.
No more plastics !
The tape that keep our parcels tightly shut and the wedging material that immobilizes books within the cartons are now made of fully recyclable and biodegradable materials.

Display notification

Voyage au coeur de la relation commerciale

Baillot Agnès, Juranville Maryse, Lépine Jean-Yves
Publication date 16/01/2024
EAN: 9782958162955
Availability Available from publisher
Le commerce est avant tout une aventure humaine. Les attentes des clients changent, les commerciaux changent, le commerce change. L'association Esprit de Service France propose une exploration fascinante de ces mutations : comportement des clients, c... See full description
Attribute nameAttribute value
Common books attribute
PublisherCONTENTA
Page Count238
Languagefr
AuthorBaillot Agnès, Juranville Maryse, Lépine Jean-Yves
FormatPaperback / softback
Product typeBook
Publication date16/01/2024
Weight314 g
Dimensions (thickness x width x height)1.30 x 14.80 x 21.00 cm
Pour un commerce humain et responsable
Le commerce est avant tout une aventure humaine. Les attentes des clients changent, les commerciaux changent, le commerce change. L'association Esprit de Service France propose une exploration fascinante de ces mutations : comportement des clients, confiance, vente omnicanale, impact du numérique, engagement des commerciaux...Les données chiffrées et les idées issues d'une vaste enquête auprès des professionnels du commerce rencontrent les visions d'experts du domaine et les regards de dirigeants d'entreprise.