Treatment in progress...
Close notification

Did you know that ?

SIDE has worked with its suppliers to make our parcels environmentally friendly.
No more plastics !
The tape that keep our parcels tightly shut and the wedging material that immobilizes books within the cartons are now made of fully recyclable and biodegradable materials.

Display notification

Audit et Marketing Stratégique

Croutsche Jean-Jacques
Publication date 30/10/2025
EAN: 9782822411165
Availability Not yet published: 30/10/2025
Cet ouvrage a pour objectif de permettre aux étudiants de mettre en relation l'ensemble des connaissances acquises en Economie et en Sciences de Gestion (Management et MARKETING stratégique). Cette approche interface, élaborée dans une logique de dév... See full description
Attribute nameAttribute value
Common books attribute
PublisherESKA
Page Count-
Languagefr
AuthorCroutsche Jean-Jacques
FormatBook
Product typeBook
Publication date30/10/2025
Weight1 g
Dimensions (thickness x width x height)-
Cet ouvrage a pour objectif de permettre aux étudiants de mettre en relation l'ensemble des connaissances acquises en Economie et en Sciences de Gestion (Management et MARKETING stratégique). Cette approche interface, élaborée dans une logique de développement durable, fait appel à toutes formes de connaissances :- Economie,- Marketing,- Analyse financière,- Contrôle de gestion,- Diagnostic de la firme,- Prévisions,- Stratégie,- Evaluation du devenir de l'entreprise.