Treatment in progress...
Close notification

Did you know that ?

SIDE has worked with its suppliers to make our parcels environmentally friendly.
No more plastics !
The tape that keep our parcels tightly shut and the wedging material that immobilizes books within the cartons are now made of fully recyclable and biodegradable materials.

Display notification

ÉTHIQUE ET QUALITÉ dans les services humains

Joing Jean-Luc
Publication date 01/11/2003
EAN: 9782747529976
Availability Available from publisher
Les services humains ont leurs spécificités managériales et il manquait à ce jour une publication sachant rappeler avec simplicité que l'on ne peut évaluer sans " science de la mesure ", c'est-à-dire sans " métrologie sociale "? Au c?ur de cette métr... See full description
Attribute nameAttribute value
Common books attribute
PublisherL'HARMATTAN
Page Count306
Languagefr
AuthorJoing Jean-Luc
FormatPaperback / softback
Product typeBook
Publication date01/11/2003
Weight412 g
Dimensions (thickness x width x height)1.70 x 13.50 x 22.50 cm
Les services humains ont leurs spécificités managériales et il manquait à ce jour une publication sachant rappeler avec simplicité que l'on ne peut évaluer sans " science de la mesure ", c'est-à-dire sans " métrologie sociale "? Au c?ur de cette métrologie il y a l'éthique et Jean-Luc Joing est le premier à en avoir fait une application concrète qui peut métamorphoser les processus de travail et réduire les conflits.