Treatment in progress...
Close notification

Did you know that ?

SIDE has worked with its suppliers to make our parcels environmentally friendly.
No more plastics !
The tape that keep our parcels tightly shut and the wedging material that immobilizes books within the cartons are now made of fully recyclable and biodegradable materials.

Display notification

DEVELOPPER LA RELATION CLIENT ET ASSURER LA VENTE CONSEIL BLOC 1 BTS MCO

BORE Vanessa, HERVE Chantal, LIVOLSI Caroline, POTIRON Serge
Publication date 30/04/2019
EAN: 9782744630538
Availability Available from publisher
Toutes les compétences du bloc 1 (la veille informationnelle, les études commerciales, la vente conseil et la relation client) sont mobilisées de manière interactive et traitées en 15 chapitres.Dans tous les chapitres, une proposition d'activités à r... See full description
Attribute nameAttribute value
Common books attribute
PublisherFONTAINE PICARD
Page Count192
Languagefr
AuthorBORE Vanessa, HERVE Chantal, LIVOLSI Caroline, POTIRON Serge
FormatPaperback / softback
Product typeBook
Publication date30/04/2019
Weight540 g
Dimensions (thickness x width x height)2.00 x 21.00 x 29.70 cm
Toutes les compétences du bloc 1 (la veille informationnelle, les études commerciales, la vente conseil et la relation client) sont mobilisées de manière interactive et traitées en 15 chapitres.Dans tous les chapitres, une proposition d'activités à réaliser en stage pour valider les compétences du bloc E41 à l'examen.