Treatment in progress...
Close notification

Did you know that ?

SIDE has worked with its suppliers to make our parcels environmentally friendly.
No more plastics !
The tape that keep our parcels tightly shut and the wedging material that immobilizes books within the cartons are now made of fully recyclable and biodegradable materials.

Display notification

Business sous influence

Revel Claude, Pastore-Reiss Elizabeth, Marois Bernard, Lucas Didier, Lévy Julien, Harbulot Christian, Denécé Éric, François Ludovic, Piotet Jean-Pierre, Huyghe Francois-Bernard
Publication date 01/04/2004
EAN: 9782708131026
Availability Missing temporarily
Pour comprendre qui décide vraimentLe business est soumis à des pressions très différentes. Quelssont les véritables pouvoirs des clients, des marchés financiers,des modes, du pouvoir politique, de la société civile, desmarketers ?Ce livre, qui réuni... See full description
Attribute nameAttribute value
Common books attribute
PublisherORGANISATION
Page Count264
Languagefr
AuthorRevel Claude, Pastore-Reiss Elizabeth, Marois Bernard, Lucas Didier, Lévy Julien, Harbulot Christian, Denécé Éric, François Ludovic, Piotet Jean-Pierre, Huyghe Francois-Bernard
FormatPaperback / softback
Product typeBook
Publication date01/04/2004
Weight360 g
Dimensions (thickness x width x height)1.60 x 13.40 x 21.50 cm
Marchés financiers, ONG, marketers, état ... Qui manipule qui ?
Pour comprendre qui décide vraimentLe business est soumis à des pressions très différentes. Quelssont les véritables pouvoirs des clients, des marchés financiers,des modes, du pouvoir politique, de la société civile, desmarketers ?Ce livre, qui réunit les meilleurs spécialistes sur le sujet,nous fournit la première analyse fouillée sur les relationsd'influence de l'entreprise avec son environnement.