Treatment in progress...
Close notification

Did you know that ?

SIDE has worked with its suppliers to make our parcels environmentally friendly.
No more plastics !
The tape that keep our parcels tightly shut and the wedging material that immobilizes books within the cartons are now made of fully recyclable and biodegradable materials.

Display notification

Le marketing culinaire et alimentaire face aux défis du XXIe siècle

Stengel Kilien, Bayet-Robert Philomène
Publication date 02/03/2020
EAN: 9782343191577
Availability Available from publisher
Le marketing et la communication font partie intégrante de la construction du panier de courses depuis toujours. Le produit alimentaire est "communication" et "marketing" à la fois : il parle, il interpelle, il sollicite et séduit, il accompagne, il ... See full description
Attribute nameAttribute value
Common books attribute
PublisherL'HARMATTAN
Page Count164
Languagefr
AuthorStengel Kilien, Bayet-Robert Philomène
FormatPaperback / softback
Product typeBook
Publication date02/03/2020
Weight207 g
Dimensions (thickness x width x height)0.90 x 13.50 x 21.50 cm
Le marketing et la communication font partie intégrante de la construction du panier de courses depuis toujours. Le produit alimentaire est "communication" et "marketing" à la fois : il parle, il interpelle, il sollicite et séduit, il accompagne, il s'impose. Seuls le temps et ses modes s'interposent quelquefois à la dictature du marketing.