Treatment in progress...
Close notification

Did you know that ?

SIDE has worked with its suppliers to make our parcels environmentally friendly.
No more plastics !
The tape that keep our parcels tightly shut and the wedging material that immobilizes books within the cartons are now made of fully recyclable and biodegradable materials.

Display notification

2012, la campagne présidentielle

Gerstlé Jacques, Magni Berton Raul
Publication date 20/02/2014
EAN: 9782343028842
Availability Available from publisher
Regroupés en trois ensembles relatifs à la contribution des médias, aux comportements des électeurs et aux pratiques des candidats, ces recherches permettent de dégager une approche synthétique du phénomène de la campagne électorale comme point d'org... See full description
Attribute nameAttribute value
Common books attribute
PublisherL'HARMATTAN
Page Count252
Languagefr
AuthorGerstlé Jacques, Magni Berton Raul
FormatPaperback / softback
Product typeBook
Publication date20/02/2014
Weight395 g
Dimensions (thickness x width x height)1.40 x 16.00 x 24.00 cm
Regroupés en trois ensembles relatifs à la contribution des médias, aux comportements des électeurs et aux pratiques des candidats, ces recherches permettent de dégager une approche synthétique du phénomène de la campagne électorale comme point d'orgue de la démocratie représentative et montrent comment les différents protagonistes interagissent.