Treatment in progress...
Close notification

Did you know that ?

SIDE has worked with its suppliers to make our parcels environmentally friendly.
No more plastics !
The tape that keep our parcels tightly shut and the wedging material that immobilizes books within the cartons are now made of fully recyclable and biodegradable materials.

Display notification

Marketing

Ghannad Hervé, de Montmarin Arthur
Publication date 13/11/2019
EAN: 9782340035591
Availability Available from publisher
Une synthèse pour comprendre les différents concepts du Marketing et son application professionnelle au quotidien :de solides bases théoriques pour maîtriser les fondamentaux du Marketing,de nombreux exemples, cas pratiques et interviews de praticien... See full description
Attribute nameAttribute value
Common books attribute
PublisherELLIPSES
Page Count156
Languagefr
AuthorGhannad Hervé, de Montmarin Arthur
FormatPaperback / softback
Product typeBook
Publication date13/11/2019
Weight265 g
Dimensions (thickness x width x height)0.90 x 16.40 x 24.00 cm
Une synthèse pour comprendre les différents concepts du Marketing et son application professionnelle au quotidien :de solides bases théoriques pour maîtriser les fondamentaux du Marketing,de nombreux exemples, cas pratiques et interviews de praticiens pour présenter la réalité du terrain.Cet ouvrage apporte des réponses concrètes et opérationnelles.