Treatment in progress...
Close notification

Did you know that ?

SIDE has worked with its suppliers to make our parcels environmentally friendly.
No more plastics !
The tape that keep our parcels tightly shut and the wedging material that immobilizes books within the cartons are now made of fully recyclable and biodegradable materials.

Display notification

Le marketing et la communication face à l'imprévisible

Hébert Michel
Publication date 29/04/2011
EAN: 9782296547728
Availability Available from publisher
L'auteur s'attaque ici à un changement majeur pour les entreprises en général (y compris les agences de communication). L'imprévisible implique que les entreprises fortes de demain seront désormais les plus mobiles, les plus agiles, les plus rapides.... See full description
Attribute nameAttribute value
Common books attribute
PublisherL'HARMATTAN
Page Count158
Languagefr
AuthorHébert Michel
FormatPaperback / softback
Product typeBook
Publication date29/04/2011
Weight195 g
Dimensions (thickness x width x height)0.90 x 13.50 x 21.50 cm
Mobilité, réactivité, adaptation
L'auteur s'attaque ici à un changement majeur pour les entreprises en général (y compris les agences de communication). L'imprévisible implique que les entreprises fortes de demain seront désormais les plus mobiles, les plus agiles, les plus rapides. Plus les entreprises seront mobiles, plus elles seront stables.