Treatment in progress...
Close notification

Did you know that ?

SIDE has worked with its suppliers to make our parcels environmentally friendly.
No more plastics !
The tape that keep our parcels tightly shut and the wedging material that immobilizes books within the cartons are now made of fully recyclable and biodegradable materials.

Display notification

JOURNAL OF INTERNATIONAL MOBILITY n° 7 (2019)

Collectif
Publication date 10/10/2024
EAN: 9782130821458
Availability Missing temporarily
La reconnaissance et la validation des acquis de la mobilité géographique et de l'apprentissage à distance massif dans le monde académique et professionnel Catherine BLONS-PIERRE Student Migration Aspirations and Mobility in the Global Knowledge Soci... See full description
Attribute nameAttribute value
Common books attribute
PublisherPUF
Page Count184
Languagefr
AuthorCollectif
FormatOther printed item
Product typeBook
Publication date10/10/2024
Weight244 g
Dimensions (thickness x width x height)1.00 x 14.70 x 20.90 cm
Varia
La reconnaissance et la validation des acquis de la mobilité géographique et de l'apprentissage à distance massif dans le monde académique et professionnel Catherine BLONS-PIERRE Student Migration Aspirations and Mobility in the Global Knowledge Society: The Case of Ghana Kajsa HALLBERG ADU Le modèle de motivation - opportunité - capacité : application à la mobilité étudiante régionale en Asie Centrale Hélène SYED ZWICK La mobilité internationale des personnels : enjeux et perspectives à travers l'exemple de l'université de Lorraine Yamina BETTAHA, Larisa ALLE Parto o non parto ? Questo è il problema. La decisione della fuga dall'Italia diventa mediata Concetta PAPAPICCO, Raffaella MERRA Comment les grandes écoles françaises se sont-elles adaptées au processus d'internationalisation des élites ? De l'analyse des discours des acteurs institutionnels à l'émergence de stratégies proactives Jimmy STEF CAS PRATIQUES Enlarging Higher Education Classrooms beyond Their Walls: Virtual Mobility and Challenges for Professors Núria HERNANDEZ-NANCLARES, Francisco Javier MATO DIAZ, Rita KORI