Treatment in progress...
Close notification

Did you know that ?

SIDE has worked with its suppliers to make our parcels environmentally friendly.
No more plastics !
The tape that keep our parcels tightly shut and the wedging material that immobilizes books within the cartons are now made of fully recyclable and biodegradable materials.

Display notification

La publicité à l'heure de la data - Ad tech et programmatique expliqués par des experts

Allary Jean, Balusseau Vincent
Publication date 07/02/2018
EAN: 9782100765751
Availability Out of Print
Ad tech et programmatique révolutionnent la publicité digitale. Dans cet ouvrage, 15 professionnels et universitaires travaillant au sein d’organismes leaders en livrent les grands principes et les recettes opérationnelles afin d’améliorer l’efficac... See full description
Attribute nameAttribute value
Common books attribute
PublisherDUNOD
Page Count272
Languagefr
AuthorAllary Jean, Balusseau Vincent
FormatPaperback / softback
Product typeBook
Publication date07/02/2018
Weight438 g
Dimensions (thickness x width x height)1.60 x 16.00 x 22.00 cm
Ad tech et programmatique expliqués par des experts
Ad tech et programmatique révolutionnent la publicité digitale. Dans cet ouvrage, 15 professionnels et universitaires travaillant au sein d’organismes leaders en livrent les grands principes et les recettes opérationnelles afin d’améliorer l’efficacité de vos campagnes publicitaires.