Treatment in progress...
Close notification

Did you know that ?

SIDE has worked with its suppliers to make our parcels environmentally friendly.
No more plastics !
The tape that keep our parcels tightly shut and the wedging material that immobilizes books within the cartons are now made of fully recyclable and biodegradable materials.

Display notification

La relation client omnicanale et son suivi - Famille des métiers et de la relation client - 2ème Bac pro MRC - Professeur - 2

Beddeleem Dominique, Achkar-Laghdas Karima, Androd Séverine, Devred Véronique, Faivre-Morot Christelle, Guelaud Florence, Lemaître France, Martin Sandrine
Publication date 04/08/2022
EAN: 9782091675756
Availability Available from publisher
Le livre du professeur de l'ouvrage "La relation client omnicanale et son suivi" - 2de Bac Pro MRC - propose tous les corrigés.
Attribute nameAttribute value
Common books attribute
PublisherNATHAN
Page Count136
Languagefr
AuthorBeddeleem Dominique, Achkar-Laghdas Karima, Androd Séverine, Devred Véronique, Faivre-Morot Christelle, Guelaud Florence, Lemaître France, Martin Sandrine
FormatPaperback / softback
Product typeBook
Publication date04/08/2022
Weight370 g
Dimensions (thickness x width x height)0.90 x 21.20 x 29.80 cm
Le livre du professeur de l'ouvrage "La relation client omnicanale et son suivi" - 2de Bac Pro MRC - propose tous les corrigés.