Treatment in progress...
Close notification

We are back !

Welcome on your new side.fr !

Display notification

La relation client omnicanale et son suivi - Famille des métiers et de la relation client - 2ème Bac pro MRC - Professeur - 2

Beddeleem Dominique, Achkar-Laghdas Karima, Androd Séverine, Devred Véronique, Faivre-Morot Christelle, Guelaud Florence, Lemaître France, Martin Sandrine
Publication date 04/08/2022
EAN: 9782091675756
Availability Available from publisher
Le livre du professeur de l'ouvrage "La relation client omnicanale et son suivi" - 2de Bac Pro MRC - propose tous les corrigés.
Attribute nameAttribute value
Common books attribute
PublisherNATHAN
Page Count136
Languagefr
AuthorBeddeleem Dominique, Achkar-Laghdas Karima, Androd Séverine, Devred Véronique, Faivre-Morot Christelle, Guelaud Florence, Lemaître France, Martin Sandrine
FormatPaperback / softback
Product typeBook
Publication date04/08/2022
Weight370 g
Dimensions (thickness x width x height)0.90 x 21.20 x 29.80 cm
Le livre du professeur de l'ouvrage "La relation client omnicanale et son suivi" - 2de Bac Pro MRC - propose tous les corrigés.